Complaints:

Bent u niet tevreden over één van onze producten of onze service? Dat vinden we erg vervelend en we gaan er alles aan doen om dit op te lossen. Daarom stellen we geen termijn waarin u uw klacht kunt doorgeven.

U kunt uw klacht mailen naar . We vragen u om uw klacht zo volledig en duidelijk mogelijk te omschrijven, zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen. Wij antwoorden meestal binnen 24 uur, maar uiterlijk in 48 uur.

Wilt u eenvoudig contact met ons opnemen, stuur ons een WhatsApp op 085-0606453

Mocht u niet tevreden zijn met onze klachtafhandeling

Bij klachten dient u zich allereerst te wenden tot ons. Mocht u niet tevreden zijn over de klachtafhandeling, kunt u zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl). Wij zijn hierbij aangesloten, zodat u de garantie heeft dat gratis bemiddeling voor u klaarstaat. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft u de mogelijkheid om uw klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel wij als u stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door u betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Aanmelden kan via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.



Message Us on WhatsApp
x